Regulamin

§ I Informacje ogólne

  1. III Ogólnopolska Konferencja Psychologiczna „Profesjonalizm to podstawa” (zwana dalej: „Konferencją”) odbędzie się w dniu 2 marca 2018 roku w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie przy ulicy Szczęśliwickiej 40. Miejsce: aula B w budynku C.

  2. Organizatorem Konferencji jest Koło Naukowe SCIENTIA działające przy Instytucie Psychologii Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (zwane dalej: „Organizatorem”).

  3. Konferencja przeznaczona jest dla studentów i doktorantów.

  4. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich uczestników.

  5. W ramach Konferencji odbywać się będą sesje referatowe i sesje posterowe.

  6. Oficjalnym językiem konferencji jest język polski.

  7. Oficjalna strona internetowa Konferencji znajduje się pod adresem: www.profesjonalizmtopodstawa.pl

  8. Organizator zastrzega sobie prawi wprowadzania zmian w programie i Regulaminie Konferencji oraz zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej aktualnych informacji.

§ II Uczestnictwo w Konferencji

  1. Uczestnikami Konferencji są osoby wygłaszające referat lub przedstawiający plakat naukowy (poster) – Uczestnicy czynni oraz osoby będące słuchaczami, nie prezentujące żadnej pracy naukowej – Uczestnicy bierni.

  2. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest:

    1. internetowa rejestracja uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na oficjalnej stronie internetowej Konferencji (zwanej dalej: „Internetowa rejestracja)

    2. uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora

  3. Internetowa Rejestracja odbywa się w dniach:

    1. od 18.12 do 1 lutego 2018r. w przypadku uczestników czynnych,

    2. od 18.12 do 13 lutego 2018r. w przypadku uczestników biernych.

  4. Opłatę w wysokości z zastrzeżeniem ust. 6:

    1. 50 zł wnosi Uczestnik czynny do dnia 14 lutego 2018r.,

    2. 25 zł wnosi Uczestnik bierny do dnia 20 lutego 2018r.

    3. Opłaty za Konferencję należy dokonać na wskazane dane do przelewu:

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Ul. Szczęśliwicka 40

02-353 Warszawa

Nr rachunku: 61 2490 0005 0000 4530 3456 2606

Tytuł przelewu: SDKPPtP imię nazwisko oraz uczestnik czynny/bierny

  1. Organizator na prośbę uczestnika wystawi fakturę VAT tytułem dokonania wpłaty. Dane do faktury uczestnik przesyła wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępnym na oficjalnej stronie internetowej Konferencji.

  2. Opłata w przypadku:

    1. Uczestników czynnych naliczana jest od osoby niezależnie od liczby prezentowanych prac: ostateczny termin opłaty w przypadku uczestników czynnych to 14 luty 2018 r.

  3. Brak uregulowania płatności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora upoważnia go do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.

  4. Każdego uczestnika obowiązuje osobista rejestracja w dniu Konferencji w godzinach od 8:45 do 11:30 przy stanowisku rejestracyjnym.

  5. Zaświadczenie o uczestnictwie (czynnym, biernym) w Konferencji będzie wręczane po zakończeniu Konferencji. Zaświadczenia otrzymają wyłącznie uczestnicy, którzy dokonali Internetowej Rejestracji i wnieśli stosowną opłatę z zastrzeżeniem ust. 10 oraz dokonali osobistej rejestracji w dniu Konferencji z zastrzeżenie ust. 8.

  6. Zaświadczenie o uczestnictwie czynnym zostanie przyznanie jedynie osobie, która prezentowała referat/poster, nie jest możliwe odebranie zaświadczenia za kogoś kto przygotował pracę, ale jej nie prezentował.

  7. Nieodebrane zaświadczenia nie będę wysyłane.

  8. Koszt zakwaterowania podczas Konferencji i przejazdu uczestnik pokrywa we własnym zakresie.

  9. Opłata uiszczona przez:

    1. Uczestników czynnych obejmuje materiały konferencyjne, zaświadczenie o uczestnictwie czynnym oraz wyżywienie podczas przerwy obiadowej i przerw kawowych.

    2. Uczestników biernych obejmuje materiały konferencyjne, zaświadczenie o uczestnictwie biernym oraz wyżywienie podczas przerwy obiadowej i przerw kawowych.

§ III Rezygnacja z udziału w Konferencji

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konferencji i otrzymać cały zwrot kosztów. Rezygnacja powinna być dokonana w formie elektronicznej i przesłana na adres mailowy kontakt@profesjonalizmtopodstawa.pl do dnia:

    1. 21.02.2018r. w przypadku uczestników czynnych

    2. 26.02.2018 r w przypadku uczestników biernych

    3. Po terminie 21.02 oraz 26.02 opłaty uiszczone przez uczestników nie będą zwracane.

§ IV Uczestnicy czynni

  1. Uczestnik w trakcie dokonywania internetowego zgłoszenia uczestnictwa na oficjalnej stronie Konferencji jest zobowiązany do załączenia abstraktu.

  2. Abstrakt referatu/plakatu naukowego (posteru) w języku polskim powinien zawierać max. 250 słów i dotyczyć tematu Konferencji.

  3. O zakwalifikowaniu abstraktu i tym samym kwalifikacji uczestnika jako czynnego decyduje Komitet Naukowy składający się z pracowników Instytutu Psychologii Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

  4. Informacja zwrotna dla Uczestników o przyjęciu lub odrzuceniu abstraktu, tym samym o zakwalifikowaniu uczestnika jako czynnego, zostanie wysłana do dnia 7 lutego 2018 roku.

  5. Uczestnicy, których wystąpienie zostanie potwierdzone są zobowiązani do dokonania przelewu na podane dane z zastrzeżeniem ust. 4 do dnia 14.02.2018 roku.

§ V Wystąpienia referatowe

  1. Na wystąpienie referatowe przewidziane jest 10 minut oraz 5 minut na dyskusję.

  2. Wystąpienie mogą prezentować 1, 2 lub 3 osoby – każdy występujący jest osobnym uczestnikiem czynnym, w związku z tym jest zobowiązany do osobnej Internetowej Rejestracji i uiszczenia stosownej opłaty.

  3. Prelegenci będą mieli do dyspozycji komputer. Jeżeli Uczestnik czynny chce korzystać z prezentacji to powinna ona zostać zapisana w formacie *.pdf, *.ppt, *.pptx, *.pps lub *.ppsx. Pliki w innych formatach mogą nie być obsługiwane. Prezentacje należy wgrać do komputera w czasie przerwy poprzedzającej sesję, w czasie której Uczestnik czynny będzie wygłaszał prezentację. Wszystkie prezentacje zostaną usunięte niezwłocznie po zakończeniu Konferencji.

§ VI Poster

  1. Obowiązujący format posterów to A0 w pionie. Postery w innym formacie nie będą przyjmowane

  2. Uczestnicy sesji posterowej składają swoje prace podczas rejestracji w dniu Konferencji do godziny 11:30. W innych godzinach postery nie będę przyjmowane

  3. W czasie sesji posterowej autor posteru zobowiązany jest do zaprezentowania jego treści osobom zainteresowanym.

§ VII Postanowienia końcowe

  1. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonanie przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są działania związane z Konferencją

  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone, lub skradzione podczas Konferencji.

  3. Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i p.poż. obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowana jest Konferencja oraz do stosowania się w tym zakresie do poleceń wydawanych przez Organizatora.

  4. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez Organizatora.

  5. Organizator Konferencji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Z 2016 r. poz. 922) nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innych osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Uczestnika są traktowane jako informacje poufne i służą wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Konferencji.

  6. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Organizatora oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.

  7. Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia na oficjalnej stronie internetowej Organizatora.

  8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora

  9. Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: kontakt@profesjonalizmtopodstawa.pl

  10. Organizator ustala plan Konferencji oraz ma prawo dokonywania w nim zmian, nawet w dniu, w którym odbywa się wydarzenie, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień.

Pobierz regulamin